суббота, 18 октября 2008 г.

erin browning




Laatst las ik op iemands lj dat diegene dagen spendeerde aan het opzoekenn van reizen die hij toch nooit zou gaan maken. Vandaag heb ik ook maar weer eens een bezoekje gebracht aan kilroytravels.nl en airasia.com . En oooooeeeehoooooeeeehoooeeeehh Ik kan al voor 400 euro naar bangkok vliegen (vanaf frankfurt en een enkeltje weliswaar), daar dan een tijdje rondkloten (Vietnam? Hong Kong? Maleisi� Hoor ik jullie naar me roepen?). En dan als klap op de vuurpijl voor 250 euro vanaf Kuala Lumpur naar Melbourne vliegen

EINDELIJK ben ik dan in Australi� waar ik al mijn hele leven lang heen wil

En dat ik dan geen terugticket heb deert niet, want waarom zou ik terug willen naar Nederland met zapos;n lelijke winterjassen, fietsritten door polders en onrijp ge�mporteerd fruit?

Ohohohoh, kriebels Het is zooooo verleidelijk om het gewoon te doen. Opzich heb ik ik het geld wel snel bij elkaar als ik nu gewoon op houd met kleren kopen, uit eten gaan en zuipen. En zeker als ik bedenk dat ik toch pas in april zou kunnen vertrekken. (Tussen nu en april zitten een hele hoop dagen om geld te verdienen).

Maaaaaaaaar ik had me voorgenomen om wat van mijn leven in Nederland te maken. Om te zoeken naar een opleiding die echt bij me past en die dan ook daadwerkelijk te gaan doen en daar hard voor te werken. Om te gaan schrijven. Om mijn vriendschappen niet dood te laten bloeden. Om ervoor te zorgen dat ik het in Nederland ook naar me zin heb...

Maar ik wil het, ik wil het, ik wil het� Ik wil twee dingen tegelijk, die niet samen kunnen....

bank monroe old welcome, erin browning, erin brownie, erin browne, erin brown whitman basketball, erin brown site myspace.com.



Комментариев нет: